Keď chcete aby boli deti v teple po celý rok a zároveň mali vestu, ktorá sa prispôsobí situácii aj štýlu.
Detská obojstranná vesta Patagonia Reversible Ready Freddy ponúka dva outfity v jednom – z jednej strany pripomína ikonický prešívaný Down Sweetr a z druhej strany Retro-X® bundu. Medzi nimi sa nachádza 60 g izolácie Thermogreen™ z recyklovaného polyesteru, ktorá dobre izoluje aj vo vlhku. Celá vesta je vyrobená s dôrazom na dlhú životnosť a udržateľnosť.
Vrchná strana je zo 100% recyklovaného polyesterového taftu, ktorý odoláva ľahkej vlhkosti a prešívanie udržuje izoláciu rovnomerne na svojom mieste. Po otočení získa dieťa príjemne mäkkú fleeceovku s ¼" vlasom. Na oboch stranách nechýbajú vrecká na ruky, takže je vesta vždy praktická bez ohľadu na to, ktorú stranu práve používa. Elastanové lemovanie okolo goliera, prieramkov a spodného lemu zaisťuje stabilný čistý vzhľad a pohodlné nosenie.
Vesta má celoprepínací zips s ochrannou légou pri brade a reflexným jazdcom. Nechýba ani ID štítok na odovzdávanie, tak aby vesta mohla dobre slúžiť viacerým deťom.
| Váha | 332 g |
| Bočné vrecká | 2+2 |
Patagonia nevlastní žiadne továrne na výrobu výrobkov, takže má obmedzenú kontrolu nad výškou mzdy pracovníkov. Prostredníctvom spravodlivého obchodu môže pracovníkom poskytnúť hmatateľné výhody, ktoré zlepšia ich život.
Spotrebitelia sa môžu spoľahnúť, že textílie a výrobky s označením Bluesign® spĺňajú najvyššie normy v celom dodávateľskom reťazci, od chemických vstupov až po finálnu výrobu.
Celosvetové hnutie s viac ako 2 500 členskými spoločnosťami, ktoré sa rozhodli venovať 1 % svojho obratu združeniam na ochranu životného prostredia.
Pochopenie jednotlivých vrstiev a nájdenie ich správnej kombinácie vám pomôže cítiť sa vonku dobre a vyzrieť na premenlivé počasie.
Prečítať
Na akých princípoch jednotlivé materiály fungujú a čo presne by ste u nich mali sledovať – vďaka týmto znalostiam vyberiete skutočne správne.
Prečítať
Ani najlepší materiál neobstojí v každej situácii. Preto je dôležité používať oblečenie v správnych podmienkach a správnym spôsobom.
Prečítať
Chouinardova vizia nebola len predávať tričká a bundy. Cieľom Patagonie sa stalo oblečenie, ktoré vydrží a ktoré od začiatku výrobného procesu škodí čo najmenej.